۱۶:۱۶:۵۴ - پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زیرسازی صحیح آسفالت‌ریزی ها باعث افزایش عمر آسفالت معابر می‌شود
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز گفت: آسفالت اساسی معابر بر اساس اولویت بندی که بر مبنای جمعیت و میزان استفاده از آن خیابان تنظیم شده اجرا می شود.

فریدون بابایی اقدم در حاشیه آسفالت ریزی خیابان ۴۲ متری در گفتگو باشهریار با بیان اینکه زیرسازی پروژه های آسفالت ریزی در گذشته به صورت اصولی انجام نمی شد، گفت: در دو هفته گذشته خیابان ۴۲ متری به صورت کامل آسفالت تراشی و مرحله زیرسازی به صورت کامل انجام شد.

او با بیان اینکه با زیرسازی صحیح عمر آسفالت بسیار افزایش پیدا می کند، اظهار داشت: با زیرسازی های انجام شده ضخامت آسفالت توزیع شده در خیابان های اصلی به ۱۲ سانتی متر می رسد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز هزینه توزیع آسفالت در خیابان ۴۲ متری را بیش از ۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این منطقه به عنوان نماد مناطق کم برخوردار شهر بوده و بر اساس جمعیت موجود در این منطقه قاعدتا این خیابان از اولویت های نخست نیازمند آسفالت اساسی است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظایف اعضای شورای شهر در نظارت بر عملکرد مجموعه شهرداری گفت: درباره عملکرد شهرداری در توزیع آسفالت برخی انتقادات وجود داشت که عنوان می شد شهرداری در معابری که نیاز به آسفالت اساسی ندارد اقدام به این کار می کند.

بابایی اقدم ادامه داد: این گلایه ها به شهردار منتقل شد و با تغییر برخی اولویت ها آسفالت اساسی خیابان ۴۲ متری سریعتر انجام شد.

این عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از نبود مدیریت واحد و هماهنگ شهری گفت: بدلیل اینکه مدیریت هماهنگ در شهر وجود ندارد شاهد آن هستیم که پس از اتمام عملیات آسفالت ریزی برخی از دستگاه های خدمات رسان اقدام به حفاری و تخریب آسفالت می کنند.

او افزود: حتی اگر در حین عملیات هم یک دستگاه خدمات رسان اقدام به حفاری کند توجیه پذیر است اما وقتی یک هفته بعد از اتمام پروژه یک دستگاه اقدام به حفاری می کند باعث بدبینی و گلایه شهروندان می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب